تبلیغات شهری بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام از امروز در تهران آغاز شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، جواد نظری مسئول کمیته تبلیغات این دوره از مسابقات با اعلام این خبر اظهار داشت: برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام، تبلیغات خاص خود را می‌طلبد که در این‌باره سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی باید همکاری و مشارکت کنند.
 
وی گفت: در این راستا فرودگاه امام خمینی (ره)، شهرداری تهران، مترو و اتوبوسرانی، تابلوهای تبلیغاتی و جایگاه‌های اطلاع رسانی خود را به تبلیغات سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اختصاص داده‌‌اند.
 
مسئول کمیته تبلیغات سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از اعلام آمادگی شهرداری تهران برای گل آرایی فضای محل برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن در سالن اجلاس خبر داد و افزود: مسئولان شهرداری، برای گل آرایی سالن اجلاس اعلام آمادگی کامل کرده‌اند.
 
به گفته نظری، هماهنگی برای تبلیغات سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، روال طبیعی خود را طی می‌کند و کمیته تبلیغات درصدد تهیه تندیس و لوگوی مناسب برای ارائه در بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام به متسابقان برگزیده است.
 
وی از آمادگی کمیته تبلیغات برای ارائه خدمات دهی به سایر کمیته‌ها به خصوص کمیته‌های فرهنگی و روابط عمومی خبر داد و گفت: با شرکت‌های تبلیغاتی هماهنگی‌های لازم برای اختصاص تابلو به تبلیغات مسابقات به عمل آمده است و این قول را داده‌اند که ظرفیت خود را به این کار اختصاص دهند.
 
مسئول کمیته تبلیغات در پایان از اختصاص 30 تابلو پرتابل 4×3 از سوی سازمان زیبا سازی برای تبلیغات سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را یادآور شد. و از همکاری این سازمان قدردانی کرد.
 
سی ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از 5 تا 12 خرداد ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.
/2759/